Skoči na glavno vsebino

v petek, 15. 11., smo  imeli tradicionalni slovenski zajtrk, hkrati pa tudi naravoslovni dan za celotno šolo.  Dan smo začeli s tradicionalnim slovenskim zajtrkom (med, maslo, kruh in mleko). Nato smo odšli na igrišče, deveti razredi smo pospremili prve razrede, osmi druge razrede … Sledil je prijeten sprehod v okolici šole. Ko smo prišli nazaj v šolo, smo začeli izdelovati ekološke vrečke iz kuhinjski krp. Namen te delavnice je bil, da bi zmanjšali uporabo plastičnih vrečk. Nekateri učenci pa so tudi sodelovali pri krajšem intervjuju. Na koncu smo imeli v telovadnici predstavo, s sporočilom, da ljudje ne živimo v pravi smeri.

Učencem smo zastavili tudi nekaj vprašanj, na katera smo dobili raznolike in zanimive odgovore …

Vprašali smo jih, kakšne krpe so uporabili. Uporabili so krpe z različnimi motivi, nove in stare, svilene in bombažne … Učenci so večinoma uporabili stare krpe, ker se jim to zdi bolj ekološko, tisti, ki pa so uporabili nove krpe, so želeli imeti lepe vrečke.

Učence smo tudi vprašali, če so doma razmišljali o uporabi ekoloških vrečk. Večina jih je odgovorila, da doma še kar uporabljajo plastične vrečke. Izjeme pa so povedale, da zmanjšujejo uporabo plastičnih vrečk, vendar se jim še kar ne morejo izogniti.

Nekateri učenci so imeli tudi zanimive predloge za prihajajoče naravoslovne dni. Deklice iz prve triade so imele idejo, da bi lahko izdelovali punčke iz cunj. Spet drugi so imeli idejo, da bi lahko izdelovali ovitke za zvezke iz odpadnega papirja.

Nam vsem je bil ta naravoslovni dan zelo všeč, saj smo se lahko družili z mlajšimi učenci, se zavedali, da počnemo nekaj dobrega za naše okolje, s tem ko smo šivali vrečke iz kuhinjskih krp.

Eno izmed vprašanj je bilo tudi, kaj je bila glavna tema predstave in kaj jim je bilo pri njej najbolj všeč. Odgovori so bili pozitivni … Učenci smo uživali v predstavi, saj je bila smešna in hkrati poučna.

 

                                                                       Zarja Mlakar in Natalija Živič, 9. b

Dostopnost