Digitalno sporočanje tudi soustvarja digitalno podobo naših otrok, zato smo na našo šolo povabili ga. Klavdijo Kordiš, koordinatorko izobraževalnih aktivnosti – Varni internet ─ kjer je na delavnici Pametno odločanje za spletno sporočanje predstavila, kako varno in odgovorno komunicirati s pomočjo najbolj priljubljenih sporočilnih aplikacij. Na delavnici so učenci skozi niz predavateljičinih vprašanj in individualno beleženje točk za varna vedenja na spletu kritično ovrednotili nivo varnosti svoje uporabe sporočilnih aplikacij.

V torek smo šestošolci imeli tehniški dan. V tem dnevu sem izvedel veliko stvari o varni rabi interneta. Prvo uro smo si z učiteljem ogledali risanke, na katerih so bile ovčke. Te pa so uporabljale mobilne naprave. Drugo uro smo bili v računalnici,  kjer nam je učiteljica pokazala, kaj vse se lahko zgodi, če kupuješ preko spleta. Tretjo uro pa smo bili z učiteljem, ki nas je spraševal,  kakšne kode so najbolj zapletene. Povedali smo si marsikaj. Četrto in peto uro smo imeli predavanje o tem, katere kode so najprimernejše. Izvedel sem veliko novega. Upam, da še kdaj izvem toliko veliko o internetu.

Jaka  Podlogar, 6. c

Danes, 30. 1. 2018, smo imeli tehniški dan. Zjutraj smo pogledali našo prvo postajo dne, ki je bila pri učitelju Roku Černeliču v učilnici fizike. Tam smo si  ogledali filmčke,  kateri so prikazovali zlorabe na internetu na smešen način. Nato pa smo odšli v računalnico. Tu smo si ogledali dva lažna filmčka in se po koncu še pogovorili. Po pričakovanem je sledila malica. Pri malici smo se malo pogovarjali. Nato pa je sledila ura pri učitelju Sašu. Pogovarjali smo se o prevarah na internetu. Kmalu pred koncem ure pa smo lahko še zaigrali eno igro. Hitro smo tekli po hodniku, saj nas je zanimalo, kaj bomo počeli  v zbornici. Vsi navdušeni smo se usedli, ker so otroci  iz drugih skupin rekli, da je bilo dobro. Na začetku četrte ure smo pripovedovali, kako se zaščitimo pred »hekerji«. Potem pa smo si izmislili osem ali večkodno geslo in ga napisali na listek. Gospa je pobrala listke in na koncu ure je odprla tri listke in učenec, ki je napisal listek, je moral povedati svojo kodo.

Ta dan mi bo vedno  ostal v spominu, saj sem se veliko naučil.

                                    Filip Radej, 6. c

 

We cannot display this gallery
Dostopnost