Skoči na glavno vsebino

V petek,  21. 4. 2017, smo se podali na pot proti Primorski. Najprej smo si ogledali Škocjanske jame, nato pa smo se odpeljali v Fieso in se namestili v CŠOD Breženka. Pogled na morje je bil fascinanten, jemal nam je dih. Naučili smo se veliko novega. Preizkusili smo se v nordijski hoji,  spoznavali raznolikost življenja v morju, občudovali primorsko rastje, se naučili pravilno očistiti školjke …  Seveda pa smo se tudi veliko družili, si ogledali Piran, Strunjan in Sečoveljske soline. Kljub temu da ima Slovenija malo morske obale,  je ta res lepa.

Nejc Zupanc, 9. b

Naša prva ogledna točka so bile Škocjanske jame. Vodič nas je popeljal po čudovitem kraškem podzemlju. Občudovali smo stalagmite, stalaktite, stebre, zavese in ponvice. Po ogledu jame smo nadaljevali pot proti morju in se po kosilu namestili po sobah. Čas ob morju je prehitro mineval, saj smo imeli različne dejavnosti. Ogledali smo si Piran z znamenitim Tartinijevim trgom in se povzpeli do cerkvice, od koder je lep razgled na morje in obalo. Peš smo se odpravili do Strunjanskih solin. Sečoveljske soline pa smo si ogledali na izletu z ladjico. Raziskovali smo morsko obalo in spoznavali različne morske organizme.  Imeli smo tudi prav poseben kulinarični dogodek, saj smo si pripravili školjke klapavice. Skupina učencev je klapavice očistila, drugi smo rezali peteršilj in česen. Klapavice smo še skuhali v velikem loncu, da so se odprle. Sledila je okusna malica. Preizkusili smo se tudi v orientaciji ter nordijski hoji. Dnevi, ki sem jih preživel s prijatelji na morju, mi bodo ostali v zelo lepem spominu, saj smo se naučili veliko novega in se ob tem tudi veliko pogovarjali in zabavali.

Gašper Buršič, 9. c

V petek  smo se najprej ustavili v Škocjanskih  jamah, potem pa pot nadaljevali do doma Breženka. Tam smo se razporedili po sobah, potem pa odšli  na kosilo. Nato smo šli na plažo, kjer smo spoznali morske  živali. Za pokušino smo si pripravili tudi školjke, ki uspevajo v slovenskem morju. Zvečer smo šli na sprehod v Piran, kjer smo si privoščili  sladoled. Ta tabor mi je bil všeč, saj sem bolj podrobno spoznala slovensko obalo, predvsem pa smo se zabavali in imeli lepo.

Lara Sotler, 6. c

Najbolj zanimivo mi je bilo, ko smo kuhali školjke in spoznavali morske živali.  Školjke so se mi zdele zelo okusne.  Po večerji smo se odpravili v Piran na sladoled in sok. Zjutraj smo pozajtrkovali in se odpravili na delavnice.  Prva skupina je imela nordijsko hojo, druga skupina pa je raziskovala sredozemske rastline, nato smo se zamenjali. Pojedli smo kosilo in se odpravili  na dolg sprehod ob morju. Po večerji  je sledila zabava s plesom. V nedeljo smo po zajtrku pospravili sobe in spakirali kovčke za odhod. V Piranu nas je  čakala ladjica, s katero smo odpluli na ogled solin in slovenske obale.  Bil je lep sončen dan in zelo smo uživali. Na poti sta nas pozdravila še dva delfina. Prišel je čas, da se poslovimo od morja. Posedli smo se v avtobus, pomahali morju in se odpeljali proti Krškemu. Ta  vikend mi bo ostal v lepem spominu.

Ava Germek, 6. c

V nedeljo smo se poslovili od doma Breženka, kjer smo preživeli prijeten vikend  in se odpravili do ladjice, s katero smo se popeljali do Sečoveljskih solin. Tam so nas poučili o solinarstvu. Nato smo malicali. Z ladjico smo se odpeljali nazaj.  Odšli smo na Tartinijev trg, kjer smo imeli pol ure časa, da smo si kaj kupili ali pa se odpočili. Ko je naš prosti čas minil, smo se zbrali in odšli na kosilo. Po njem pa smo svoje kovčke in potovalke odpeljali do parkirišča, kjer nas je čakal avtobus. Ko smo naložili vso prtljago, smo se odpravili proti Krškemu. Med vožnjo smo peli in se pogovarjal. Ko smo prišli k šoli, smo zagledali znane obraze naših staršev, ki so nam že nestrpno mahali. Stekli smo v njihov objem, vzeli svoje kovčke in potovalke ter se odpravili proti domu. Mislim, da se lahko vsi strinjamo, da je bil to nepozaben vikend.

Nastja Obradovič, 6. b

V petek, 21.04., smo učenci od 6. do 9. razreda sedli na avtobus in se odpeljali  proti domu Breženka v Fiesi.  Pred prihodom v dom smo se ustavili v Škocjanskih jamah, kjer smo si lahko ogledovali jamska čudesa narave. Po ogledu smo nadaljevali pot in ob 13. uri prišli v dom, kjer nas je pričakalo kosilo. Po namestitvi smo se odpravili na plažo, kjer smo raziskovali različne obalne pasove in spoznavali maj ne morske živali. Da pa nismo bili lačni, smo si sami pripravili školjke – dagnje na buzaro. Zvečer smo odšli v Piran na sladoled, po poti pa smo spoznavali čudovit morski svet. Veliko smo se naučili o mestu Piran, v zanimivih točkah pa tudi bolj podrobno spoznali drug drugega.