Skoči na glavno vsebino

Takšen vikend, kot smo ga imeli mi, nam ga lahko zagotovo zavidate. Od 20. do 22. aprila smo imeli nadarjeni učenci možnost obiska CŠOD Medved na Medvedjem Brdu, ki smo ga v velikem številu izkoristili. Poln avtobus nas je ob 7.30 odpeljal na naš cilj. Že ob prihodu nas je presenetila oprema CŠOD – igrišče, kjer smo preživeli največ časa, plezalna stena in v notranjosti še igralnica s toboganom. Cel vikend je potekal v znamenju astronomije oz. vesolja s svojimi skrivnostmi. Najprej smo imeli krajše predavanje, nato pa smo šli ven. Nismo se odšli igrat ali sprehodit, vendar smo nekateri prvič, drugi že večkrat pogledali v nebo s teleskopom. Po večerji smo na odličen način zaključili dan. Igrali smo se igrico, kjer smo kot pripomoček imeli kokoši, katere je potrebno spraviti skozi skupino na več načinov. Spat smo odšli že ob  23. uri, kar nekaterim ni preveč ugajalo, saj so se želeli še družiti. Tako smo na kaj več sreče upali pri naslednjem večeru.

Naslednje jutro smo se zbudili ob zvokih učiteljeve ukulele. Ti so nas popeljali v izdelavo bivakov v gozdu, doma narejenega teleskopa  ter k ogledu osončja na karti. Po kosilu smo imeli proste ure, med katerimi smo se družili, jedli svoje dobrote ter se obmetavali s kockastimi blazinami. Kasneje smo si zaželeli malo italijanskega pridiha. Izdelali smo pizzo, kateri smo dodali kanček vesolja. Vsaka skupina si je pizzo morala prislužiti, na astro orientacijskem pohodu. Tam se je naša skupina dokazala kot ena najuspešnejših. Kljub temu da zmage nismo pobrali mi, smo na cilj vsi prispeli celi, vendar brez praske tudi ni šlo. Dodatno gibanje nam je predstavljal Leteči kviz, ki je bil izveden v večernih urah. Zaletavali, padali in predvsem zabavali smo se. Vendar nam je piko na i dodalo večerno druženje ob tabornem ognju. Bilo je še kako pestro. Dogodek so nam polepšale zanimive točke, ki so jih pripravile določene skupine oz. sobe. Mogoče so bile krive zvezde ali luna, saj se nam je nasmehnila sreča. Lahko smo še dolgo v noč (mogoče predolgo) posedali in opazovali ogenj, ki je počasi ugašal. Zaradi takšnega ponočevanja smo se naslednje jutro s težavo dvignili iz postelj in pospravili sobe.

Še zadnjič smo napeli možgane in se pozabavali na krajših delavnicah. CŠOD smo zapustili z nasmeškom in polnimi glavami novega znanja, ki upamo oz. vemo, da nam bo še koristilo. Da pa se je vse izteklo, tako kot je treba, se lahko zahvalimo našim mentorjem in mentoricam. Hvala, ker ste nam omogočili takšno ekskurzijo in nam polepšali vikend, ki bi ga mi zapravili za računalniki in na telefonih.

Hana Habinc, 9. c in Fran Kerin, 9. b

PRVI DAN

Ta dan je bil poseben. Zlasti zato, ker nismo šli v šolo, ampak tudi zato, ker smo šli v tabor za nadarjene. Zjutraj smo se ob 7.30 odpravili na Medvedje Brdo. Vmes smo se ustavili še v Ljubljani. Razdelili smo se v dve skupini. Ogledali smo si Mestni muzej in Muzej Iluzij. Po mojem je bil muzej Iluzij bolj zanimiv. Ko smo vsi končali, smo se odpravili na Medvedje Brdo. Sledilo je kosilo in nastanitev. Sobe in hotel so bile odlične! Potem smo imeli večerjo, odmor in nazadnje smo gledali zvezde.

Ta dan je bil zelo zanimiv, saj smo se naučili veliko novega o vesolju. Naša najljubša delavnica prvega dne je bila opazovanje Sonca in Lune skozi teleskop.

Tjaša Kern in Tia Valentinc, 6. razred

VTISI CELOTNEGA TABORA:

Tabor mi je bil na splošno všeč. Bilo mi je zanimivo, saj je bila tema VESOLJE. Zanimivosti o vesolju so mi bile všeč. Lepo je, da lahko s svojimi prijatelji preživim vikend in to cenim, da si naši učitelji vzamejo čas za nas. Hrana je bila dobro pripravljena, zato moram pohvaliti dobro organizacijo. Všeč mi je, da je vsako leto nekaj drugega. Izvedel sem veliko novega. Naša skupina je tudi zmagala na orientacijskem pohodu. Bil je dober občutek. Za piko na i, pa je blizu bilo igrišče, kjer sva s prijateljem preživela največ časa.

Jan Kuselj, 7. b

Bilo je »ful« dobro. Najboljše je bilo, ko smo se obmetavali z blazinami v igralnici. Pa še zadnji večer je bil »ful kul«.

Gregor, 7. razred

V taboru sem se imel lepo. Najbolj mi je bil všeč ASTRO KVIZ. Všeč mi je bilo tudi izdelovanje grbov za sobe.

Matija, 7. razred

Na taboru je bilo lepo, saj sem se naučil veliko novega. Najbolj mi je bilo všeč, ko smo imeli astro orientacijski pohod po gozdu, kjer smo večino časa tekli. Mestni muzej v Ljubljani mi ni bil všeč in mi je bilo  zelo dolgčas. Hrana ni bila slaba.

Organizirajte še veliko takšnih taborov.

Jaka, 6. razred

Všeč mi je bil leteči kviz, igralnica in izdelovanje raket. Izvedel sem veliko o astronomiji – o Soncu in drugih zvezdah.

Aljaž, 8. razred

V letošnjem taboru mi je bilo všeč, ker sem se naučil veliko o astronomiji, ki me tudi zanima. Moja najljubša delavnica je bila izdelava pizze in orientacijski pohod.

Bor, 6. razred

Všeč mi je bilo, da smo veliko igrali košarko. Tudi na splošno mi je bilo v taboru všeč. Najbolj mi je bilo všeč v muzeju Iluzij. V nedeljo je bila dobra malica.

Samo, 7. razred

Na taboru mi je bilo lepo. Lepo je bilo zato, ker smo imeli razne aktivnosti; npr. košarko, orientacijski pohod, iskanje in prepoznavanje sladkovodnih živali … Najbolj všeč mi je bil LETEČI KVIZ, kjer smo tekali in hkrati razmišljali. Na tabor bi šel še enkrat.