Skoči na glavno vsebino

V ponedeljek, 8. 4. 2019, smo vsi učenci 7. razredov na preduri gledali predstavo – Kar boli svet, boli tudi mene. Predstava je bila dolga 45 minut oz. eno šolsko uro. Temeljila je na ksenofobiji, strahom pred tujci. Predstava je bila zelo dobra, tako kot tudi nastopajoči. Po končanem ogledu smo imeli vsak razred v svoji učilnici – delavnice. Mi, učenci 7. č razreda, smo odigrali 2 igrici. Druga je bila zame najboljša. Razdelili smo se v 4 skupine. 1. skupina je bila bogata z vodo (v tej sem bila jaz), 2. skupina je bila bogata s hrano, tretja pa s premogom. 4. skupina pa je bila revna. V vsaki skupini smo se dogovorili, katera država bomo, glede na njeno značilnost. Vsaka država je imela tudi svojega predsednika in zunanjega ministra. Zunanji minister se je pogajal za hrano in nafto. V tej igri so vse države preživele. Ko so tekle še zadnje minute 2. šolske ure, smo dobili učni list, kjer smo opisovali svoje vtise o predstavi. Nato smo nadaljevali s poukom.

                                                                                                                                     Neja Avsec, 7. č

V ponedeljek, 8. 4. 2019, smo gledali predstavo o tem, da ne smemo soditi ljudi po tem, od kod prihajajo, temveč jim moramo pomagati. Naslednjo uro pa smo se igrali igrice s tematiko, kako težko oz. lahko se je vključiti v novo okolje. V teh dveh urah smo se naučili veliko novega.

                                                                                                                                     Ilaria Stopar, 7. č

 

Dostopnost