Skoči na glavno vsebino

Učenci 5. č razreda so v petek, 20. 3., za uro likovne umetnosti dobili navodilo, da s člani svoje družine izdelajo mandalo iz naravnih materialov. Ali pa samostojno.
V naravi ali  na dvorišču so nabirali material. Poiskali so storže, peresa, školjke, majhne vejice in palčke, različne kamne (gladke in hrapave) …
Najdene materiale so razporedili v posode in poiskali primeren prostor za mandalo. Z
izdelovanjem mandale so začeli tako, da so najprej oblikovali velik krog.

To je prostor, v katerem je ustvarjena mandala.
Izbrali so, kdo bo prvi začel izdelovati mandalo. Izbrana oseba si je lahko vzela čas in izbrala en predmet, nato stopila v krog in ga namestila na poljubno mesto. Premikala naj bi se počasi in vsi naj bi bili tiho.
Nadaljevati bi morali po vrsti tako, da pride na vrsto vsaka oseba. Mandala ni vnaprej načrtovana oblika, ampak prosti izraz, zato ni možno, da bi kakšno stvar postavili na napačno mesto ali naredili karkoli narobe.
Izmenjevali so se po določenem vrstnem redu in nadaljevali s sestavljanjem mandale tako
dolgo, dokler niso vsi začutili, da je mandala končana.

Učenci so se zagotovo prepustili ustvarjanju. Nekateri samostojno, nekateri s starši, drugi s sestricami in z brati ali celo ob družbi hišnih ljubljenčkov.

Po fotografijah sodeč, so si vzeli čas in likovno nalogo izpeljali z motivacijo, s strpnostjo ter z vztrajnostjo.

Tako kot sicer vse te dneve delajo doma za šolo. Ob vseh nalogah, ki jih opravijo in mi jih pošljejo v vpogled, me osrečijo, saj so otroci prevzeli nase kar precejšnje breme odgovornosti, svoje delo opravijo z veliko mero vztrajnosti in mi iz dneva v dan dokazujejo, da so odgovorni, skrbni in čudoviti otroci!

Zelo sem ponosna na vsakega izmed vas, dragi moji petošolci!

                                                                                                                      Učiteljica Svetlana

Dostopnost