V 5. č razredu smo v mesecu februarju posebno pozornost namenili prevzemanju odgovornosti. To je obenem bila naša februarska vrlina. Pričeli smo s skupno uro s starši, ko smo si povedali, kaj pričakujemo eni od drugih. Pogovarjali smo se o tem, kako je pomembno prevzeti odgovornost za stvari, ki jih naredimo, oziroma za tisto, česar nismo naredili. Učenci 2. č razreda, Bor, Lars, Lana in Irena, so pogumno stopili v naš razred ter nam predstavili, kaj so se naučili o vesolju. Prisluhnili smo jim z občudovanjem. Patrik, Patricija, Tayra, Elena so se opogumili ter sodelovali v literarnem ter likovnem natečaju, Evropa v šoli. Ob tem smo se pogovarjali o stereotipih o moških in ženskah. Obiskali smo gasilce, ki so nam povedali, kako pomembno je biti odgovoren pri njihovem poklicu. Demonstrirali so nam postopek gašenja požara. Pogumno smo se povzpeli na dvigalno lestev. Ogledali smo si lahko gasilska vozila. Obiskali smo tudi podjetje Evrosad in tudi tam izvedeli, kaj pomeni biti odgovoren in da mora vsak delavec prevzeti odgovornost za svoje delo. Obenem smo si ogledali potek proizvodnje, skladiščenja in izvoza jabolk. Sodelovali smo v dobrodelni akciji Nivea − modro srce ter tudi mi postali ambasadorji modrih src. Na modra srca smo zapisali, kdaj in kako smo nekomu pomagali. Posebej smo bili ponosni na koncu meseca, ko je velika večina učencev dobila pohvalo za prizadevnost pri pouku. To se pravi, da smo največ trikrat v celem mesecu pozabili narediti domačo nalogo ali prinesti neko od šolskih potrebščin. Zato lahko rečemo, da se dobro zavedamo, kaj pomeni odgovornost.
Učenci 5. č razreda