Skoči na glavno vsebino

Danes, 7. oktobra 2019, smo se predstavniki šolskih otroških parlamentov krške in kostanjeviške občine zbrali v Večgeneracijskem centru Posavje. Spregovorili smo o pomenu in sloganu letošnjega Tedna otroka, ki se glasi Naše pravice. Največ pozornosti in časa smo namenili aktivnostim otroških parlamentov, ki bodo letos potekali znotraj izbrane teme z naslovom Moja poklicna prihodnost. Po začetnem nagovoru županov obeh občin in predsednika ZPM Krško smo prisluhnili predstavnikom treh institucij s področja poklicnega usmerjanja in s področja možnosti zaposlovanja v Sloveniji in Posavju. Sledilo je aktivno delo mladih, ki so sodelovali v treh različnih delavnicah. Preden smo se razšli, smo se še kratko podružili in si zaželeli uspešno delo na šolskih otroških parlamentih.

Maja Mirt Jakše, mentorica

 Vtisi naših treh predstavnikov na srečanju:

Celotna predstavitev je bila zelo zanimiva. Za vse mlade, ki ne vedo, kje bi nadaljevali svojo izobraževalno pot, je bilo to pravo mesto, saj je bila ta tema podrobno predstavljena. Vsak je zagotovo našel usmeritev za razmislek. Delo smo nadaljevali v delavnicah, kjer smo lahko povedali svoje mnenje. Danes sem se veliko naučil.

Jan Kuselj, 9. b

Na današnjem srečanju so nam predstavili različne poklice. Spoznali smo tudi pomen obrtnikov. Ugotovili smo, da imamo po šolanju odprtih veliko poti. Pomembno je, da imamo sanjski poklic in da verjamemo, da nam bo uspelo priti do njega. V manjših skupinah smo se nato pogovorili še o otrokovih pravicah, nam pomembnih vrednotah in različnih lastnostih, ki jih potrebujemo za opravljanje poklicev. Ta dan mi je bil zelo všeč, saj sem spoznala, da imam odprtih veliko smeri glede šolanja in poklica.

Vanja Vučanjk, 9. c

Moji vtisi:

  • V obliki predavanj smo bili seznanjeni z možnostmi za nadaljnje šolanje in o službah na različnih področjih.
  • O tej tematiki smo si ogledali tudi zanimive videoposnetke.
  • Pogovarjali smo se o poklicih, šolanju in otrokovih pravicah.
  • V skupinah smo debatirali o naših lastnostih in raznolikosti vsakega posameznika.

Matija Sodec Bogolin, 9. a

Dostopnost